warunki

WARUNKI HANDLOWE

 

WARUNKI DOSTAWY:

Towar jest dostarczany przez firmę spedycyjną.

KOSZTY PRZESYŁKI

DO 200 złKOSZT PRZESYŁKI 37 zł
OD 201 DO 400 złKOSZT PRZESYŁKI 22 zł
POWYŻEJ 400 zł BEZ KOSZTÓW PRZESYŁKI

W przypadku zamówień zagranicznych doliczamy koszty transportu  zgodne z miejscem dostawy.

 

ZAMÓWIENIE:

zamówienia przyjmujemy pocztą, faksem, e-mailem albo telefonicznie pod numerami telefonów:

0048 58 344 07 77, 0048 58 342 23 77,  fax 0048 58-342 23 77.

 

WARUNKI PŁATNOŚCI:

towar dostarczany jest  przez firmę spedycyjną  DHL. Płatność  na konto bankowe. Termin do 14 dni.

 

UPUSTY:

Grupa A

Ponad     800,- bez Vat    2 %   

Ponad   1600,- bez Vat    4 %  

Ponad   3500,- bez Vat    7 %    

Ponad   5000,- bez Vat   11%    

                                             

Upusty A - odnoszą się do pudełek skórkowych, papierowych, drewnianych, welurowych, ozdobnych i metalizowanych kasetek do biżuterii, stojaków obrotowych do biżuterii, akcesorii jubilerskich, ekspozytorów, woreczków welurowych i środków czyszczących.

 

Grupa B

Ponad     800,- bez Vat    1 %  

Ponad   1600,- bez Vat    2 %

Ponad   3500,- bez Vat    3 % 

Ponad   5000,- bez Vat    4 % 

 

Upusty B – odnoszą się do pudełek plastyk., materiału pakownego i etykietek.

 

Grupa C

W tej grupie nie przysługują  żadne upusty. Odnosi się tylko do kompletów cyfr.

 

Przy upuście zalicza się wartość całego zamówienia i następnie pozostają  przyłączone upusty wg.  grupy A, B, C.

 

Przykład:  wartość zamówienia na pudełka welurowe wynosi 900,- Zł. bez Vat, pudełka plastykowe 850,- Zł. bez Vat i komplety cyfr 200,- Zł. bez Vat. Łączna suma zamówienia wynosi 1950,- Zł. bez Vat. Opusty są udzielone w następujący sposób: pudełka welurowe 4%, pudełka plastykowe 2% i komplety cyfr 0%.

 

CENY:

podane w katalogu obowiązują od 1.1. 2010  i nie zawierają 20% VAT. Cennik przestaje obowiązywać w momencie wydania nowego katalogu.

 

TERMIN DOSTAWY:

do 8 dni roboczych wg. stanu magazynu. W przypadku zamówienia ekspresowego towar może być dostarczony w cięgu 2-4 dni. Termin może ulec przedłużeniu w okresie po wystawach, lub w przypadku wzmożonej sprzedaży sezonowej (np. Święta Bożego Narodzenia).

 

NADRUK:

cena wykonania matrycy: 150,- Zł. bez VAT (3 matryce różnej wielkości).

cena nadruku od 100 szt. do 199 szt.: 0,49 Zł. bez Vat. 

cena nadruku od  200 szt. do 499 szt.: 0,40 Zł. bez Vat.

cena nadruku ponad 500 szt.: 0,33 Zł. bez Vat.

Powyżej podane ceny nadruku są uzależnione od rodzaju pudełka. Termin dostawy do uzgodnienia.

 

KONTROLA PRZESYŁKI:

-po otrzymaniu przesyłki z towarem, prosimy o jej kontrolę pod względem ilości i jakości. Wszelkie reklamacje dotyczące przesłanego towaru będą przyjmowane do 3 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki.
Reklamacje towaru powstałe na skutek niewłaściwego transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności doręczyciela.

 

REKLAMACJA

- proszę o poinformowanie naszego przedstawiciela handlowego  do 3 dni roboczych o zaistniałej sytuacji.

- klient zobowiązany jest zapakować reklamowany towar , tak, aby nie powstało dalsze uszkodzenie i odesłać na adres na ul.Sobótki1/3 80-247 Gdańsk  po wcześniejszym ustaleniu z przedstawicielem handlowym

-jeżeli zaistnieje różnica między fakturownym asortymentem,a otrzymanym fizycznie, prosimy poinformować naszych przedsawicieli  

  handlowych do 3 dni roboczych w celu wyjaśnienia sytuacji

 

ODBIÓR MINIMALNY:

większość asortymentu można zamawiać bez ograniczeń ilościowych. Wyjątkiem są pozycje, gdzie ustanowiona jest cena za opakowanie zbiorcze. W przypadku takiego asortymentu można zamówić minimalnie jedno opakowanie zbiorcze. Zalecamy jednak odbiór towaru  w opakowaniu zbiorczym, bowiem tylko na nich podany jest kod pozycji, ewentualnie kod koloru.

 

UWAGA: kolorystyka w katalogu nie zawsze wiernie oddaje stan faktyczny koloru.                                                                                               
 
© 2011 WHD-PL Sp. z o. o. | E-mail: info@goldpack.pl | Telefon: +48583440777
 
TravelSoft eShop 1.3, TravelSoft CMS 3.0 _